środa, 18 grudnia 2019

O tym jak Bikersi po Lasku Tuchowskim jeździli

Witajcie - to pierwszy wpis na naszym blogu. Z prawej macie przycisk - "obserwuj" i kilka innych gadżetów - formę bloga będę rozwijał cały czas, zgodnie z Waszymi sugestiami. Chciałem stworzyć zupełnie nowe konto, tylko bikersowskie, ale niestety Google coś zwąchały i odrzucają takie rozwiązanie. Dlatego konto jest na mnie. 
Wszystkie kwestie techniczne i inne - na maila lub w komentarzach. 

A teraz do dzieła - Nie byłem na tym wyjeździe - więc to w zasadzie czysta fantazja. Tyle co od Piotra mam kilka zdjęć i zapis trasy.  Na początek wystarczy. Jak ktoś będzie chciał coś dodać ma komentarze, albo maila do mnie i wtedy ja tu stosowne poprawki naniosę. 

Tradycyjnie - po raz pierwszy zacznę od zapisu trasy:


Zobacz trasę w Traseo

Tuchowski Lasek to miejsce urokliwe, ładnie przygotowane dla szukających wypoczynku, Staje się też coraz bardziej popularne, nie tylko pośród Tuchowian, ale i osób z innych zakątków subregionu. Na pewno na spacery jest lokacją wyśmienitą - do tego kilka miejsc wypoczynkowych, parking w pobliżu: dwa cmentarze z I Wojny Światowej, Tuchów gdzie można poszukać aprowizacji, Trzemeska góra gdzie też jest urokliwie, czy choćby kolejny lasek w okolicy czyli Czerwony Dół w Karwodży z bardzo ciekawą leśną kapliczką św. Jana Nepomucena. Pisząc krótko - jest gdzie pojeździć, co zobaczyć i gdzie odpocząć. 

A teraz pora na zdjęcia - opisu jak się łatwo domyślicie nie będzie, o ile ktoś go nie napisze.








 I jak Wam się taki pierwszy wpis podoba?
A'propos przydało by się jakieś panoramiczne zdjęcie na nagłówek.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jasne - do mnie na maila i ja dodam. Chciałem na Googlach dodać konto Bikers-Tarnow, ale już jest zajęte.

      Usuń
  2. No, to Ci kolejne zajęcie przybyło, ale Ty lubisz, a ja się cieszę, bo będę więcej wiedział po lekturze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Zaglądaj tu stale Stachu. Wkrótce wpis o świetnym wypadzie na Wolnicę i pod Hubertówkę - oczywiście na rowerach.

      Usuń